Sou aquí:   
Inici > Tràmits > Tràmits genèrics > Inscripció LUDOTECA

INSTRUCCIONS

A l'apartat "Documentació aportada" s'ha d'adjuntar

  • DNI dels progenitors o tutor/a legal.

  • Fotocòpia tarja sanitària o altre document acreditatiu del dret a la prestació de la sanitat pública o de l’assegurança mèdica privada.

  • Fotocòpia carnet de vacunes.

  • Informe mèdic en cas d’al·lèrgies i/o intoleràncies, altres malalties de rellevant importància i en cas de necessitar medicació en horari de Ludoteca, amb les dades actualitzades.

 

 

Al fer "enviar", us portarà a la plataforma de pagament de 60€ (bestreta)

A l'octubre de 2025 i gener de 2026 es generan ambdues fraccions a pagar que s'enviaran al vostre correu amb les instruccions per fer-ne el pagament.

Dades dels serveis


Ludoteca anual
Del 2 de setembre de 2025 al 19 de juny de 2026 Ludoteca anual

Dades de la persona usuària


Tipus de document: *
Núm. doc. : *
1r cognom: *
2n cognom: *
Nom: *
Tipus via: *
Nom de la via: *
Núm.:
Lletra:
Núm. sup.:
Lletra sup.:
Km.:
Hm.:
Bloc:
Portal:
Escala:
Planta:
Porta:
Pseudovia:
Apt. correus:
CP: *
Població: *
Província:
País: *
Data naix.: *
Curs: *

Dades mèdiques


Malalties:
Tractament mèdic:
Medicació habitual:
Al·lèrgies:
Dieta / règim:
En cas de malaltia o accident contactar amb:
CIP (número de targeta sanitària individual):
Observacions:

Dades del progenitor o tutor/a


Dades de les autoritzacions


Autoritzo a la persona usuària a participar en l’activitat de Ludoteca
Dono el meu consentiment per a l’ús de la seva imatge en documentació i mitjans relacionats amb l’activitat, ja sigui, pàgina web, televisió, revista, facebook, instagram de l’Ajuntament, entre altres.
Autoritzo a rebre informació que es passi per WhatsApp en una llista de difusió on la privadesa és el primer i ningú veurà els números dels altres pares i mares. (Heu de guardar el telèfon 649 430 211 als vostres contactes per a poder-ho rebre)
Autoritza a les decisions medicoquirúrgiques que siguin necessàries adoptar, en cas d’extrema urgència, sota direcció facultativa pertinent.
Autorizo a les ludotecàries a administrar PARACETAMOL al meu fill/a, en cas de presentar febre superior a 38ºC de temperatura corporal mentre s'espera l'arribada d'algun familiar que el pugui portar a casa.
SOL·LICITO SERVEI DE RECOLLIDA i Autoritzo a que la persona usuària sigui acompanyada des de l'escola a la ludoteca.

Consulta i verificació de documents


Autoritzo a l’entitat a consultar i verificar les dades disponibles en altres administracions públiques com a mitjà alternatiu a la presentació dels corresponents documents que les acrediten i que són necessàries per a la resolució d'aquesta tramitació.

Notificacions electròniques


Autoritzo que l’entitat pugui practicar les notificacions, comunicacions i altres informacions mitjançant notificació electrònica.
Tipus de document: *
Núm. doc. : *
Correu electrònic: *
Tel. mòbil:

Documentació aportada


Número total de fitxers: 0
Tamany total: 0 KB

Import del tràmit


Concepte
Subtotal
Import del tràmit
60,00 €
TOTAL
60,00 €

Protecció de dades de caràcter personal


D’acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, aquest organisme, com a responsable del fitxer, us informa que les dades de caràcter personal contingudes en aquest imprès, documentació aportada i annexos, podran ser incloses en un o més fitxers destinats a la gestió, inspecció i recaptació dels ingresos de dret públic municipal.

 

En qualsevol moment podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, suspensió, limitació del tractament, portabilitat o oposició dirigint-vos per escrit, aportant fotocòpia del vostre DNI o de qualsevol altre document vàlid que us identifiqui, a l’adreça següent:

 Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades

PL. Perelló, 120 – 17180 Vilablareix. ajuntament@vilablareix.cat